2012. szeptember 29., szombat

Válatozatos napok

Kedden délután szintén görkorizni mentem, ám a megszokott park most már 30 perc buszozásra van innen. Sebaj, elmentem és készítettem még egy videót, de ezúttal egy másik project részeként. Van Magyarországon egy kampány: „Sportolj 3x1 órát hetente” és ennek keretében lehet felölteni motivációs videókat. Nos, cselekedtem. (ha érdekel a videó, nézd meg itt, de NEM a BLOGRA készült!)



Estére úgy volt, hogy Marcinékkal megyünk bulizni, de miután csak annyit írt SMS-be, hogy „Maybe” úgy voltam vele, hogy sebaj, megírom az angol házit. Kopogás, Aboody kinyitja, hát ki más, mint Marcin és csapata. Akkor meglepetés! :D Igazából csak kíváncsiak voltak, hogy itthon vagyok-e azért kérdezték, hogy mit tervezek estére, úgyhogy átjöttek és megvolt az első kolis bulim is. Igaz csak Bartek és Adam jöttek Marcinnal, de egy Tokai borra megkínáltam Aboody-t is és még Szását is, aki rögtön utánuk nyitott be, hogy akkor mit főzünk vacsorára… Vacsora elmaradt, helyette mulattunk és pókereztünk éjfélig. (hadd ne részletezzem) 1-kor aztán rájukparancsolt a portás, hogy vagy most eltűnnek, vagy kifizetnek egy éjszakát, mert ugye hivatalosan csak 22-ig maradhatnának. (látta valaki a The hangover című filmet? :D) 

Szerdán elhoztam a szép lengyelre lefordított érettségimet (egész vagány így lengyelül) este pedig Kelly-vel, a francia sráccal találkoztam a Starbucks-ba. Még mielőtt valaki félreértené, nem randi volt és nem is lány. Fiú, Kelly névvel. Ez van, meg az, hogy prezentációt kell csinálunk péntekre angolból, így összeültünk, és témának az Airbus és Boeing összehasonlítást választottuk. Grafikonokat kell főleg elemezni, valamilyen technological téren, és mivel Kelly francia, hát legyenek repcsik. :) Este elmentem venni magamnak ágyneműt az Auchanba. Auchan az a „madarastesco” tudjátok, ami ilyen hatalmas. Na itt ugyanakkora területű, csak két emeletes, annyira nagy a választék mindenből. (boltokról majd egy későbbi post-ba olvashatsz) 

Ma csütörtök van, (You don’t say? :O) angol után elvittem a fordítást és az orvosi alkalmasságit a dziekanat-ra, ahol meg is kaptam az ÓRARENDEMet! Smile :D vagy nem is tudom…érdekes. Durva ez a 6 óra matek keddenként, de összességében nem rossz. Még a felét azt se tudom mi, úgyhogy majd  írok róla később. Hétfőn évnyitó 16:30-kor, szombaton pedig B2 Exam! Hazajövet végre másoltattam magamnak kulcsot, és rá is raktam a Celebi-s kulcstartómat. Kicsit úgy érzem magam, mint Gulyás Ildikó (Kossuth-ba egyik tanár), akinek ugyanaz van. De legalább valami hazai. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése