2012. szeptember 27., csütörtök

2. Wyścig Mydelniczek Red Bull ~ avagy versenyezz Bull-ékkal

Vasárnap
Az a bizonyos Red Bulla race. 
Kijöttünk Szásával, hogy megnézzük, mert engem nagyon feldobott a dolog. Már közeledtünk, mikor kiszúrtam a temérdek tv-s közvetítőkocsit. (Miért érzem azt, hogy követnek engem ezek a tv-sek? Amióta itt vagyok, 5x láttam forogni valamelyik tv kameráját)  A startnál pedig mindenki készülődött, operatőrök hemzsegtek, emberek százai, nyakukban különböző Canon és Nikon gépekkel és persze egészen extrém fotóágyúkkal (elég nagy optika). Megláttam egy jimmy-jib-et (vagy crane, akinek úgy jobban beugrik > még laikusabban egy daru, amin van egy kamera) a startnál, úgyhogy mondtam Szásának, hogy akkor itt jók is vagyunk. :D 


Nézd meg a videót!


 

És ahogy ígértem, le is merült a kamera.
Rövid séta után megtaláltuk a vágókamiont is, ahol élőbe vágják a kamerák képeit és sugározzák két tévén. Szása 2 óra alatt megunta a parádét, így eljöttünk, meg amúgy is csomagolni kellett. Este szokásos koleszos kaját vacsoráztam; szusit mangóval. 


1 megjegyzés: