2012. szeptember 19., szerda

Liszt Ferenc helyett most: Chopin

Már 666-megtekintés, az Ördög is velünk van. Készülj fel, ebben a blogban videóbejegyzés is található. A minőség, hát igen, nos hogy is mondjam vulgárisan; nem a legjobb. :D De előbb egy kis bevezető.

Vasárnap végre kialudtam magam, majd olyan délután 15 körül ráeszméltem, hogy éhes vagyok. Elmentünk Olesz-al vásárolni, de mivel ő kulacsot akar venni, bementünk a Blue city nevezetű plázába. A szokásos magyar plázákat várná az ember, ám ez más volt. Csend és nyugalom, kellemes zene, levegő, illat, és emberek. Voltak bőven, de nem volt az az Árkád-tömegeffektus jellemző. A pláza maga 6 emeletes azt hiszem, úgyhogy minden szinten más kind of dolgot árulnak. Földszint sport cuccok, first ruhák, 3rd kajáldák és и так далее-и так далее. Ebéd után aztán átmentünk a Carrefour-ba (tudjátok, ahol azt a hosszú blokkot adják, ha kártyával fizetsz), ahol bevásároltuk egy hétre valót. A képből nem derül ki mit rejtenek a zsákok, de meg kell jegyeznem, hogy mindent! 8 ezer forintból bevásároltam háromszatyornyi élelmet úgy, hogy nem mindenből a legolcsóbbat. Szóval választék az van bőven és az árak továbbra is elfogadhatóak.

Hazajöttünk és kitaláltuk, hogy mosunk! Most figyelj. :D Este 20 körül beraktuk a fehéret, ágyneműt, törülközőt, hogy akkor kimossuk, és van ott az a szárító gép, megszárad estig (akarom mondani éjfélig). Mosás pipa, szárítóba be. Kész. Vagy mégsem? Kiderült, hogy az nem szárító, hanem külön valami centrifuga féle, ami vagy melegvízzel szárít, vagy én nem tudom, mert ugyanolyan vizes volt minden. Ekkor jött a nagy ötlet, csináljunk szárítót. Működött is, de kicsit érdekes volt az éjszaka ágynemű nélkül.
Van, aki hoz magával ágyneműt...
...és van, aki nem.

Jött a kedd, a reptér. És most klikk a videóra. (tekints el, hogy az első videóm, és hogy nincs vágó programom)

 
Köszönjük! :)
Maga a terminál belülről kifogástalan. A forgalom jelentősen nagyobb, mint a mi ex-Ferihegyünkön. Körülbelül 5 percenként van felszálló gép és érkező is egyaránt. Lehet utazni Krakkóba vagy akár Gdanskba is, szóval elég felkapott a belföldi repkedés is.

Este elmentünk Olesz-al várost nézni. Végigsétáltuk az Óvárost, ami gyönyörű éjszaka. Igaz nappal még nem jártam ott, de majd egyszer. 
Odafele a villamoson jöttek az ellenőrök és a velem szemben ülő nőt zaklatták épp. A nő odaadta a személyi igazolványát amit kiszúrtam, hogy nagyban hasonlít a magyarhoz. Akár csak a jogosítvány, az EU-ba hasonló a sablon, csak más a nyelv. Nem! A csaj magyarázott valamit az ellenőrnek lengyelül, majd elhangzik a "Jestem węgierski". Ó, az első magyar akit látok kint, de valahogy nem akartam üdvözölni, mert épp leszállították, hogy megbüntessék. Biztos örült volna, ha odamegyek, hogy "szívás mi?" :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése