2012. szeptember 16., vasárnap

Nightlife

Mivel már 3 napja nem írtam, sokan vészesen kérdezgetik, hogy MIVAN? Na majd most elmesélem. (Kaptam pár apró építő jellegű kritikát is a blog szerkesztéssel kapcsolatban, úgyhogy igyekszem arra is törekedni)

Péntek
Hol volt, hol nem volt, angol tanfolyam után találkoztam Marcinnal és barátjával, Macsekkal? (valami ilyesmi neve van és ő a Muliter hasonmás). Míg vártak rám pizzáztak és hagytak nekem egy szeletet. Hát nem rendesek? Elmentünk a bankba, hogy befizessük a diákigazolványom és az index-em. Ez után pedig célbavettük jövőbeli új otthonomat: a DS Ustronie kollégiumot. Első hallásra is fura egy hely, de csak annyit tudtam róla, hogy a legrosszabb kollégium az összes közül. Hát nem tévedtem! Marcinnal elintéztek mindent, mivel ő elutazik egy hétre Olaszországba, és ezért nem lesz itt 20-án, amikor át kell költöznöm. Szóval most befizettem, lerendeztük, megnéztük a szobát (bár ne tettük volna), úgyhogy minden késszen áll az érkezésemre. Csak én nem! 
Először is maga a hely kívülről egy szovjet tűzoltóságra emlékeztet, annyi különbséggel, hogy nincsenek garázsok, na meg persze, hogy ez egy kollégium. De milyen!? Szar! xD Az első emeleten még csak-csak vannak elvétve "felújított" szobák, ami abból áll, hogy új a padló meg talán az ablak, egy-két bútor. A második emelet viszont, ahol én fogok lakni, még a régi. Recsegő parketta, emeletes ágy, meg egy harmadik kifeküdt "matrac", viszont csak két asztal...internet kábel jön be az ablakon (1 LAN, úgyhogy majd osztozni kell), de elmondták, hogy csak két hétig szokott működni és ha sokan használják akkor elmegy. Szuper...

A képen a jövőbeli szobám és Macsek? (Muliter 2)
Azt hiszem nem kell tovább sorolnom, majd ha átköltözöm írok az ottani helyről is külön. Igaz nem tudom, hogy mennyire lesz kivitelezhető az ottani internettel, szóval addig örülök, hogy itt lehetek és csodálom, hogy MOST milyen jó helyen lakom. De tényleg! Az új hely amúgy 315zł egy hónapra (~22000ft) ami nem vészes, bár ha hozzáveszem, hogy Nyíregyházán egy full felújított épületbe havi 16ezerért laknék, azt mondom sok. Albérlet pedig túl drága, ezért marad a laktanya. Annyira nem vészes, csak nagyon! Megbeszéltük, hogy október 10 után amint lesz üres hely BÁRMELYIK másik kollégiumba, átköltözhetek, de addig még várni kell. Ja és az adminisztráción rendes volt a nő, és mondta, hogy majd ha jövök csak menjek hozzá és csak odaadja a kulcsot, meg fog ismerni. xD És mivel szereti a magyarokat, ezért megpróbál az egyik felújított szobába elhelyezni, ha lesz rá lehetőség. Remek! :) 

Ezután hazajöttem, estig skypeoltam, majd 21:00-kor mentünk Marcinnal és társaságával bulizni. Első körben egy kocsmába mentünk, ahol találkoztunk két másik baráttal; Bartek-kel és Z-vel (elfelejtettem a nevét). Z ugyanis nagy focidrukker és ragaszkodott hozzá, hogy megnézze a meccset. Addig pedig iszogattunk szokás szerint. (én nem ittam egy kortyot sem! :P) Marcin és barátnője Kamilla, Igor és Bartek -ékkal voltam. Igor az a tipikus gentleman típus, kalap, esernyő és fekete zakó, ő így bulizik. Egyébként Mr. Monk hasonmása. Bartek tipikus német kölyök, akár az Eurotrip című filmben, szőke hosszú haj és bőrdzseki. Kamilla pedig olyan érdekes típus, akárcsak Marcin. Z pedig normál hétköznapi pasas, aki szereti leinni magát hétvégente és mivel kikapott a krakkói csapata, egész este csak duzzogott. 

Átmentünk egy Face Club nevű új szórakozóhelyre, ahova egy apró csellel be is jutottunk ingyen. Nincs ugye még diákigazolványom, és úgy ingyenes, ezért mikor Z már megmutatta az övét, szóltam neki, hogy "Give me your ID please!" Erre ő csak annyit mondott, hogy "sorry, I don't speak English." Ő...jó, ekkor gyorsan kikaptam a kezéből a kártyát és lám én következtem, megmutattam a csajnak, aki kissé mosolygott de beengedett. Utána elraktam komótosan a tárcámba, majd bent visszaadtam Z-nek, hogy 'kösz'. Erre persze mindenki dőlt a röhögéstől. Nem is értem. :D Azt, hogy új a hely, abból is látszott, hogy mi voltunk csak ott. Bementünk 2 DJ, 3 pultos, 2 pincérnő szolgálatra készen, de sehol egy lélek. Leültünk, ittunk, táncoltunk, majd Marcin talált egy helyet, ahova ingyen elvisznek limuzinnal. 20 perc és jött is a kocsi értünk.
Balra én, középen Bartek, jobbra Igor (szemembesütött a vaku :P)
N38-as buszon
Átlimuzinoztunk a távot a következő club-ig, ami a Remont volt. Itt jött a szokásos belépősdi, ahol valamiért megint túljutottam ingyen (meg még Marcin, mert csak mi "vagyunk" műszaki egyetemről). A többiek persze fizettek. Olyan jó érzés, mikor az ember már tartozik valahova. Nem mintha már lenne diákigazolványom, de amint lesz, egyből egy elitrétegbe tartozik az ember. Csomó kedvezmény és előny. :) A Remont már tele volt emberrel, főleg fiatalokkal. Ment a tánc hajnalig. 3-kor leléptünk kérésemre, mert korán kell kelnem. Kerestünk egy pár buszmegállót, hogy honnan lehet éjszakai busszal hazajutni. Pár km gyaloglás, majd N38-as Nigh busszal haza. 4-re itthon is voltam, és meglepetésemre a folyosónkon buli volt. Nem is kicsi. xD Annyira fáradt voltam, hogy nem igazán zavart a ricsaj, úgyhogy elaludtam.

3 óra alvás, és keltem is. 7:40-kor már villamoson voltam, mivel 8:20-kor volt találkozó "a Frizbis csapattal". Róluk különszámban, a következő beszélgetésben olvashatsz! Összességében egész jó este volt, az első party night Varsóban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése