2012. szeptember 13., csütörtök

Today is special

Megtudtam, hogy Budapest légvonalban 545km (a számok jelentenek valamit :D) és akárcsak ott, itt is szakad az eső.

Szergej-ről már biztos meséltem, legalább is annyit biztos, hogy megkérdezte egyik nap, hogy van-e Magyarországnak saját nyelve. Ma kiderült, hogy csak azért kérdezte, mert úgy tudja, hogy mikor Osztrák-Magyar-Monarchia volt, akkor más nyelvünk volt, és nem tudta, hogy azóta megváltozott, vagy maradt a német mint Ausztriába. Azért tud valamit a gyerek, hozzá kell tegyem. Mindenáron azt akarta, hogy legyek a szobatársa és bérelünk egy lakást, ám ezt visszakellett mondanom, mert elég drága lenne nekem. Ő elmondása szerint most 1500zł-t fizet havonta egy két szobás lakásért (~100000ft). Még ha felezünk is 800zł/hó, a kolesz meg 400-ból megvan. Úgyhogy lekell mondja ennyi kis luxusról.

A szállást annyira még nem bánom (jó hogy egy hete vagyok itt), kezdem egész jól érezni magam itt. Ma ismét összefutottam délután "Belarus guy"-al (ld. egyik képen narancssárga pólóba) és elmentem vele vásárolni.
Amúgy Cаня-nak hívják (Sanyi), akárcsak az ukrán szobatársam Alexandr-t (a Cаня, Cаша, Alexandr mind ugyanaz, vagyis Sándor, csak más az ukránoknál, oroszoknál, fehéroroszoknál és nállunk), és mivel ma utazik haza, elmentünk venni focicipőt a Dechatlonba mert visz haza az öccsének. Ott ugyanis 2x annyiba kerül minden, és mindent a lengyelektől hoznak be (mármint Fehéroroszországba). Ezért visz egy cipőt ajándékba a tesójának meg webkamerát a szüleinek, amit szintén ma vettünk a Media Markt-ba. (kezdem úgy érezni, hogy ez a blog inkább szól a keleti népekről, mint sem Lengyelországról :P) Mindezt a reptér melletti bevásárló centerbe vettük, úgyhogy útközben egész szép gépeket láttam. A furcsa csak az, hogy a RWY11-es leszálló fényei kijönnek a reptér területéről és a Dechatlon mellett vannak telepítve (úton, bokron, járdán keresztül).

Miközbe Cаня webkamerát nézett, én megnéztem a Nikon fényképezőket. Volt kirakva D3000, D3100, D90, D7000, D5100. Mind közül továbbra is a kedvencem a D90 és itt csak 2400zł volt 18x55ös lencsével. Na jó, kissé elkalandoztam, bocs. xD

Zárásként egy idézet Hardy Mihály-tól, aki a Budapest Airport kommunikációs igazgatója a változatosság kedvéért: "Itthon és külföldön azóta is egyre-másra vásárolom a maketteket - a többségük a II. világháborús harci gép. 70-80 már kész van, és úgy 200 vár a sorára. Azzal vigasztalom a páromat, hogy egy jól felszerelt háztartásban mindig elkél egy Supermarine Spitfire vagy egy Messerschmitt Bf-109-es..." :D Úgyhogy még van pár holmi amivel fel kell szerelnem a koliszobát. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése