2012. október 1., hétfő

Lépjünk át az októberbe

Eljött az október is, vele együtt az eső. De még mielőtt belemennék, addig nézzük mi történt szeptemberben:

boeing-es póló nem maradhatott ki, hamár Kelly francia :P
Pénteken, az utolsó angol óránkon Kelly-vel előadtuk a Boeingc vs. Airbus prezentációnka. Semmi jelentősége nem volt, de azért jó volt. :D

Szombaton pedig eljött a várvavárt B2 angol nyelvvizsga, írásbeli része. 10:00-t írtam fel magamnak kezdésnek, de úgy véltem, azért írtam ezt, hogy bőven odaérjek a 10:30-as kezdésre. Hát tévedtem. 10:05-kor befutok az egyetemre, 425ös terem. Felfutok a lépcsőn a negyed...ő várjunk csak, nincs negyedik emelet!? Le a portára, ahol persze midnenki perfect angolból :D, de végül elkísért az egyik biztonsági őr, aki megjegyzem egy katonaruhába öltöztetett kommandós valami elit alakulatos filmből, de nagyon megörül, mikor beszélgettem vele a liftbe, mert elmesélte, hogy ő már volt Manchesterbe. Vizsgára végül beengedtek, és nagyon rendes votl a nő, mert mondta, hogy ez volt az utolsó, és hogy miattam kezdjük újra a listeninget. Legalább a többiek örültek. :P Jött a délután, szokásos görkori, majd hazaérve látom, hogy Mehmet-ék akarnak valahova menni este és hívtak. Elmentünk Mehmet-el, Mikitával és ukrán barátnőjével, hogy akkor bulizunk. Jött még az ukrán csajnak 3 másik ukrán barátnője, úgyhogy nem igazán bántuk. Omár is jött volna, de végül vele a lakásukon találkoztunk, valami luxushotel 9.emeletén. Ott további 4 arab fogadott és előkerült minden jó kis arab cucc. :P Én csak elvoltam a vodkámmal és hallgattam őket. Végül elmentünk az Opera nevezetű szórakozóhelyre. Elég elit hely, bár nem tetszett. A zene valami ocsmadék valami volt és főleg 30-50 éves emberekkel voltunk körülvéve. Jött aztán valami angol énekesnő akinek mindenki úgy örült, de körülöttem akit csak láttam azt kérdezte, hogy ki ez? Eljöttünk 4 körül, aztán jöttem is haza. Nem volt valami fényes este, hála az araboknak. Közben Marcinnal megvolt beszélve egy Óváros nézés délre, amit kénytelen voltam lemondani hajnal 6-kor, hogy sorry, de most fekszem le és nem igazán fogok felkelni.

Délután eljött a várvavárt alkalom, megcsináltam első pizzámat a koleszba. Ez amúgy elég veszélyes művelet, feltéve, hogy 100m-t kell megtenni a konyháig meg vissza, és ki tudja hányan jönnek épp arra. :P Kinga, a szomszédom pont arra jött, akit meghívtam egy szeletre, mivel péntek este ő tette ugyanezt. Egész otthon érezte magát, és közölte, hogy felvágja í pizzát, míg én sütöm a másikat. Közbe megjött Szása is, hogy akkor vacsora!? Elkezdtünk pizzázni (Aboody, szobatársammal is), majd behívtam még Kinga egyik barátját, aki múltkor odaszólt nekem, hogy "egészségedre". :O hívják és állítólag minden évbe mennek Magyarországra, mert a szülei imádják a fürdőinket. Miután elmondott vagy 10 szót magyarul, elkezdték tanítani "Ona Tańczy Dla Mnie" című számot. Nem tudom, hogy van ez, de 5-en jól laktunk a két pizzával. Jött az éjszaka, de aludni persze reménytelen hajnal 4 előtt a bulik miatt. 2-kor furcsa dörömbölés az ajtón, á csak Kinga sokat ivott. :P

éééÉs, Október van. Hétfő (nem mintha ez ne lenne világos)
Reggel összafutottam szomszédommal a buszmegállóba és végigdumáltuk az 50 perces buszutat. Éppen, hogy nem késtünk el, mert akkor dugó volt mindenhol. (Ha sietsz, menj villamossal!) Ő ment a fő évnyitóra én meg angol speaking-re. Mondjuk úgy, hogy nem volt nehéz, és 20/20 ponto kaptam a szóbelire. Összeségébben 90%-os, szal yee megvan a középfokú angol nyelvvizsgám. :D 

Délután Malév nyakkendő fel, irány az évnyitó. Előre láttam, milyen lesz, ahogy ott ülünk és lengyelül köszöntenek majd a professzorok stb. Odafele egy csapat lengyel gólyával mentem, akik nem igazán beszéltek még iskolán kívül angolul. Egyikük még remegő hangon mondta is, hogy én vagyok az első akivel angolul beszél a középsuli-n kívül. Egész megtisztelve éreztem magam. :)) Évnyitón viszont ők nyertek, én ugyanis csak azt a két mondatot értettem, mikor a dékán köszöntötte az international student-eket. Közben egyik professzor a power engineering-ről valami fél órás beszámolót tartott a napelemek kivitelezéséről és üzemeltetéséről, legalább is a vetített grafikonokból és ábrákból nekem ez jött le. Konkrétan egy lecture-ön éreztem magam, ami lengyelül folyik. Másfél óra ülés és figyelés után csak vége lett.

Holnap történelmi pillanat, belépek első órámra. 8:15, algebra és geometria. Még elkell mennem füzeteket venni, úgyhogy ágyő jóvilág. :)
hmm, lekéne mosni azt a tükröt :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése