2012. október 3., szerda

Egy hónapja...

Ma van egy hónapja, hogy itt vagyok és tudjátok, hogy ez mit jelent? Azt, hogy lejárt a bérletem. :( Szóval holnaptól lógok a ma megvett 8db 40perces jegyemmel és várom, hogy megjöjjön a diákigazolványom.

Eme nagy esemény alkalmából, most nem fogok összefoglalót írni, hogy mi történt eddig és milyen itt egy hónap után, mert ahhoz túl fáradt vagyok. Helyette folytatom a naplózást...

Kedden megkezdődött életem első egyetemi hete. Elég durvára számítottam, éppen ezért pozitívan csalódtam. 3 Algebra és 3 Calculus után eléggé lefárad az ember, de egyenlőre elmondhatom, hogy nem lesz vészes. Tananyag adott, amit letanítanak, azt kérik, de abból mindent. És előre látom, hogy nem lesz könnyű, sőt még annál is nehezebb lesz. De ilyen a mérnökök élete. :D Mindig az jut eszembe, amit Csabi mondott: "ha nagyon nem megy semmi, és már mindent feladnál, akkor mindig gondolj arra, hogy ennél már csak rosszabb lesz!" Na ez ad mindig erőt. Szóval jól vagyok és rendkívül élvezem a sok új, jó tantárgyat. Ma plédául életem első műszaki rajzórája volt. Kicsit gyros volt a tempó és sok az új anyag, de egész szerethető tantárgy.

Nincs kedvem ma írni... bocs, majd máskor befejezem xD

2 megjegyzés: