2014. szeptember 3., szerda

North by Northwest

Harmadszorra vágtam neki utamnak, ami egyre rutinosabban megy. Úton a Keletibe gondolkodtam ezen, hogy már 2 éve itt élek és milyen gyorsan eltelt minden.
 

A csomagolásnál ismét a két bőrönd+hátizsák verzió volt, de igyekeztem minél kevesebb dolgot hozni magammal, tanulva a korábbi cipekedési tapasztalataimból. Ismét vonattal jöttem, amin meglepő módon olyan kevesen voltak, hogy végig egyedül voltam a 6 fős kabinban, így végig aludtam az utat elfekve 3 ülésen. Persze azért így is felkeltett minden ország kalauza, ráadásul a lengyeleknél 2x volt kalauzváltás na de mindegy. Indulás után megnéztem egyik kedvenc filmem, a North by Northwest-et, elvégre én is északra vonatoztam északnyugaton keresztül. Megérkeztem 8:38-ra, ezt csak azért jegyzem meg, mert eddig 11 óra volt a vonat menetideje, most valamiért 1 órával növekedett.
Kiszálltam, majd jött Anna értem. :) „Átvételre került sor, a kulcsokat illetőleg.” (ezt csak azért írom így, mert nemrégiben ismét hallottam a „hulladékot felvásárló” kocsit, amiből mindig szól az automata bemondás, és így fejezi be a mondatot, hogy „Átvételre kerül a sor.” ) Útba vettem az új lakást, és ekkor éreztem igazán otthon magam. Szinte mindent ismerek a város ezen részén, így egyből eljutottam új otthonunkhoz. Ismerve a várost, közlekedést, tényleg úgy jöttem, mint ahogy páran közületek hívják: „haza” mennék.
A lakás egyszerűen a legjobb, amit Annáék találtak. Idén egy 3 szobás+nappalis lakást bérlünk öten; Anna velem a nappaliba, Grzesek (Anna volt csoporttársa) és neki két lány ismerőse, akik majd 2 hét múlva költöznek be. Árban akár csak a tavalyi 12m2-es szobánk, viszont most 29m2-es, és a belvárosban van, szomszédunkban a łazineki parkkal, felújított/újszerű lakás. Bútorozott, bár hiányzik egy-két alap bútor mint szekrény, polc vagy asztal, de hamarosan „beszerzésükre kerül a sor” :D (na jó 1x vicces volt)

Tegnap visszavittem a könyvtárba pár könyvet, majd hazajöttem aludni. Este mentünk kebabozni Annával, vásárolni, majd a dobozainkért. Két kocsival jöttünk ide, egyikbe a cuccok, másikba, egy BMW-ben külön kellett utaznom, de nem bántam meg a tető nélküli városnézést az estében. 

Felcuccoltuk az 5.-re a sok dobozt (nincs lift) majd elkezdtük átrendezni a szobát. Egyenlőre minden remek, és az is lesz! :) Várjuk a főbérlőt, hogy ajtót csináltasson és elvigye a tv-ket és hozzon helyette szekrényt. Mindenkinek üdvözlet, minden rendben, megérkeztem épségben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése