2012. november 1., csütörtök

Múlt héten

Rég írtam már, és nincs is időm, de azért megpróbálom. Nagyon sok minden történik, amiről nem tudok mesélni, ezért csak részletekben, hogy mi történt a film fesztivált leszámítva. És egy kis változatosság: ehhez a bejegyzéshez nincs kép melléklet. Hát nem unalmas? :)

Voltam szerdán Calculus konzultáción. Mikor beléptem a matek tanszék épületébe, azt hittem, hogy valami new yorki irodaházba vagyok. Vadonat új üvegpalota az egész, nem beszélve a tanár irodájáról. 4.emeleti kilátással, zsír új bútorokkal tele. Tényleg úgy éreztem, mintha állásinterjún lennék valami business cégnél. Kérdezgettem pár feladattal kapcsolatban, amit nem igazán tudtam megoldani, ő persze csak annyit válaszolt, "oh, it's easy" és már meg is oldotta. Akárcsak szerdán, kedden szintén este 8 után szabadultam az egyetemről, ami elég sokkoló, ha belegondolok, hogy 8-ra mentem. Na de sebaj, matekot imádom, főleg azt a keddi napot, amikor 6órám is van belőle. Már azon gondolkoztam, hogy kart váltok, és matekszakra megyek. heh

Voltunk Auchanba is vásárolni Szásával. Kitaláltam, hogy akkor viszünk bevásárlókocsit és telerakjuk vízzel meg kajával, és egyszerűen hazatoljuk, így nem kell minden héten vizet cipelni. Ő kicsit párázott ettől, de megnyugtattam, hogy otthon az Újlak utcába mindenki ezt csinálja, mikor jönnek haza a Tesco-ból. Fizettünk, majd célba vettük a koleszt. Egészen a parkoló sarkán lévő kereszteződésig jutottunk, mikor a szembe irányból kiszúrt egy rendőr, aki rögtön megfordult és meg is állt a közelünkbe. Dzien dobre ...blablabla. Ő csak hazavinnénk a cuccot. Mondtam neki, hogy itt lakunk és holnap visszahozzuk. Nem holnap! Akkor ma! Nincs ma! Nem vihetjük el. Akkor mit tegyünk? Rendes volt, hogy nem büntetett meg, ezért nem akartam inkább megkérdezni, hogy berakhatjuk az ő kocsijukba a cuccot. :P Pár perc tanakodás után végül kitaláltuk, hogy a legegyszerűbb, ha taxizunk. Be is pakoltunk egybe, közbe a bevásárló kocsi nekigurult a kocsi oldalának, sofőr erre csak hangosan „oh kurwa!”…De végül hazavitt, kemény 3km-re. Nem volt olcsó mulatság, de én élveztem. 

Mi történt még múlt héten? Pénteken végre valahára megkaptam a diákigazolványomat és vele együtt az Indeks-em (amolyan ellenőrző féle). Este Marcinhoz mentem, aki névnapja alkalmából házibulit tartott. Szombaton hivatalos voltam haza, így mondtam, hogy nem szeretnék megint: „drinking to mortality”-t játszani. Szóval csak kortyolgattunk, jött Teodor, akinek D300-as gépével élvezkedtem és mesélt fotóriporter életéről. És persze volt sok másik lengyel fiú/lány. Táncoltunk, jól éreztük magunkat, majd hajnal 4 körül Teo beszólt lengyelül, hogy „na gyere MAGYAR, megyünk haza!” (ezt meg értettem és egy nagy nevetés követte) Itt lakik ő is a kerületbe és pont kapóra jött, hogy hazafuvarozzon.
És mi történt másnap? Majd másnap leírom, vagy majd a videóból kiderül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése