2012. november 4., vasárnap

"Mókuskerék"

Mivel megint hétvége, ráadásul hosszú, itt az ideje, hogy leírjam pár gondolatba, hogy mi történt, amióta visszajöttem.

Hétfőn megcsodáltam a kolesz kertjébe felépített hóembert, de sajnos olvadni kezdett. Este volt „Ustrogrilla”, azaz a kosárpályán grilleztek és mindenki sorbaállt, mint a hajléktalanok a melegételért, hogy kapjon valami finomat. Suli elment, utolsó két óra viszont Materials, ahol jellemzően aludni jár be az ember. Ez most is így volt. 2 óra hosszat magyaráz kínaiul valami anyagrészecskékről a tanár, majd óra végén megtudtam, hogy a különböző anyagok, a sebességgel arányosan felmelegednek. Tehát egy 2-3 Mach-al repülő Concord esetében ez 153°C jelent az orr részen stb. Legalább valami hasznosat is tanultam. :)
Kedden Agnieszkával könyvtáraztunk, végre beregisztráltam és ki is vett nekem két ezer oldalas könyvet matekra, na akkor jó tanulást! Este pedig elmentünk Lincoln (azaz a rajztanár) konzultációjára. Vonakodott, hogy minek jöjjön, mert úgy is megbánja…hát végül úgy jöttünk el, hogy királyok vagyunk, és mindent tudunk. Szóval már csak meg kell rajzolnom a dolgot. Ja és a nap bölcselete: Environment protection-on a zajvédőfal hatékonyságának kiszámításáról tanultunk.


Szerdán úgy mentem be filozófiára, hogy akkor prezentálok végre, de tévedtem, majd jövő héten. Délután Calculus 1 tanár konzultációja, majd utána a másiké. Mindkettőjük irodája a már jól megszokott üvegpalotába van, fent a 4.emeleten. Úgyhogy naplementébe oldogattuk a feladatokat a táblán, csodás volt főleg, hogy kezdem érteni. Agnieszka (a matektanár) mondta, hogy nyugodtan jöjjek minden héten akár. :O Hazajöttem mondtam is Aboody-nak, hogy „mostmár végre látom a fényt az alagút végén”, mire ő megjegyezte, hogy ő még az alagutat sem látta. Egyébként rájöttem, hogy a Calculus (férfi) tanár úgy néz ki, mint a Beethoven 1-ből a doktor, aki el akarja altatni a kutyát (Dean Jones).
Jött az elseje, Halloween vagy mi, ja NEM. Minden bezárt, és a koleszból természetesen mindenki hazautazott a szünetre. Szerda estére maradtunk kb. 20-an international student-ek. Kongott meg még mindig kong az ürességtől az épület, egyedül a törökök meg az irániak rajcsújoznak. Rám is törték az ajtót, hogy „party ont he 4th floor, you are invited!”. Felmentem megnézni, de csak 5-10 ember állt körbe és hallgatta, ahogy egy csávó nyomja a zenét. (Y) Kajám az volt bőven, egész héten a hozott magyar kolbászokból vacsoráztam, úgyhogy tiszta magyarnak érzem magam.

Pénteken ismét pizzasütés, és ahogy ez ilyenkor lenni szokott, mindig összeismerkedek egy új szomszéddal. Most a másik oldali szomszédot kínáltam meg, mire ő beinvitált egy moldovai borra. Hát jó. :D Beszélgettünk egy rövidke 2-3 órát (Phd kémia szakos és már végez :O), de a nevét még mindig nem tudom. 1-én költözött be, és bekopogott, hogy megkérdezze, tudom-e ki lakik a szobájába, mert a cucc ottvan de ő nincs...mindezt persze elhadarta lengyelül én értően bólogattam neki az ajtóba és még pár szóval helyeseltem is, mire Aboody a háttérből röhögőgörcsöt kapott, mert tudta, hogy szívatom, és nem értek egy mukkot sem. Folytattam volna még a hallgatást, de nem bírtam én se röhögés nélkül, így közöltem vele angolul, hogy akkor lécci ismételd el, mert nem igazán értem mit szeretnél.
Tegnap délután Annával és Janekkal találkoztam, elmentünk egy „reggeliző helyre”, ami 7-23-ig reggeliző hely. Ettem citromos és málnás croissant-ot, meg ittunk valami isteni teát. (Rouge Métis) Utána tettünk egy szép nagy sétát valahol a környéken, egész le a Visztuláig. Pont beszéltük Annával, hogy kéne menni temetőbe sétálni, mert ilyenkor tök hangulatos. Őszi színek, mécsesek világítanak mindenhol és hűvös levegő. Tökre kedvet kaptam hozzá, és szerintem simán mentünk is volna, ha nem kell nekik este menni szülinapot ünnepelni. Így hát elváltunk, este megnéztem a 21-et (csodás film még mindig).

Ma vasárnap (you don’t say :O) az utolsó nap, úgyhogy „hajtás” ezerrel! "Holnaptól beindul a mókuskerék." Olvassátok a blogom és jobban telik a hetetek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése