2014. február 19., szerda

Magyarkodás

Érdekelne mit olvasott ez az ember a metrón. A kis füzeten egy Ikrausz busz látható, amin Magyarország felirat és zászló. Nem jöttem még rá a lengyel címből sem, hogy ennek mi köze van hozzánk mindenesetre nagyon megörültem neki mikor megláttam. Szintúgy, amikor a Mechanics of structures tanárom a szóbeli vizsga végén megkérdezte, hogy meséljek a magyarországi repülőiparunkról. Igaz erről nem tudtam sokat, így inkább ő mesélte, hogy hogyan szerezte meg a szakszolgálatikat erre-arra.



Aztán jöttek páran az egyetemről hozzám olyan kérdésekkel, hogy hány nap mire egy levél Magyarországra eljut? Ezeket rendszerint random, reggel 8:10-kor. De nyilván ők is a GE Scholarshipre jelentkeztek ahogy én is, és kíváncsiak voltak mikor ér oda a levelük.

Találkoztunk aztán egyik este egy nagyobb társasággal, akiket a Varsói magyarok facebook-os csoportból szedtünk össze, vagy ki-ki ismerte egymást valahonnan. Ez egy pénteki este volt, a Resort nevű sörözőbe, ahol könyvből van a bárpult és mosógépből a lámpa. Ott találkoztunk Gabival, majd lassan érkezett a többi magyar is. Először Koppány, majd Zoli akivel hazafele mentünk a vonaton, egy másik Zoli aki Gabi munkatársa és múltkor láttuk őt. Majd jött még két Tibor és egy Zsolt. Voltunk elegen és elég jól sikerült kis találkozónk utána meg is alapítottuk a Varósi társaság facebook csoportot, hogy ott tudjuk szervezni a további találkozókat.
Ez pedig a Kúltúrpalota Valentín-napi verziója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése