2012. december 8., szombat

Újra itt! (se)

Lassan egy hónapja nem írtam, és nem is fogok sokat.
Csak annyit elöljáróban, hogy tanulás-alvás-tanulás-...-ból áll a hetem. Azért vannak hétvégék is amikor csak tanulok, de persze történik más is az életembe. Ha jövőhéten lemennek a dogák, akkor elvileg lesz egy hetem, amikor nem kell készülni semmire, csak a hazaútra meg a januári dogákra, na majd akkor tervezem, hogy írok. :D Meg mialatt otthon vagyok.
Mondtam már? Karácsonyra hazamenyek, de amilyen kedvesek, 2-án már kezdődik az élet, így újév napján már take-off.
Képek? Hú annyi van, hogy nem tudom hirtlelenjébe mit töltsek fel, meg különben is mennem kell tanuli és karácsonyfát vágni az erdőbe. :D Tegnap vettem dekopír fűrészt és fúrót szülinapomra, úgyhogy végre megcsinálom a polcot a konyhába. És hogy van a purhab lengyelül? Tegnap kerestem, de nem volt az Auchanba...
Jó hólapátolást mindenkinek, hamarosan újra jelentkezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése