2012. december 24., hétfő

Arrive home before Christmas (challange)

Péntek
15:00 indulás. Ma megyek haza. Elindultam, kiértem a reptérre, átmentem a biztonsági kapukon, majd ahogy kiírtam Facebookra, hogy: "Paa Polska", megláttam a képet:
Budapesti járat TÖRÖLVE
:O Elöbb még csak "DELAYED" volt kiírva, most már nem is indul. Pár perc mulva jött egy reptéri dolgozó, aki mondta, hogy a budapesti járat utasai jöjjenek, megyünk. HOVA!? Nyugodt hangon megnyugtatott mindenkit, hogy "ma már nem repülünk!". Kimentünk a betonra, ahol egy darab gép sem állt. Tettünk egy sétát a hidegben, mert csak az érkező kapun tudunk kimenni.
Welcome to Modlin Airport again. Ok, akkor irány a reklamációs pult, ott majd eldöl a sorsunk. Ekkor ismerkedtem össze Lacival és Nikivel, majd perceken belül, már nem is zavart a dolog. Elkezdtünk beszélgetni és a többi magyarral együtt énekelve, röhögcsélve töltöttük el a várakozási időt. Opciók, hogy vagy visszakapjuk a jegyárat (ez egyesek esetében 300ft körül mozgott, mert ők annyiért vették) vagy a holnapi gépre feliratkozunk és avval megyünk, HA LESZ MÉG RÁ HELY. <itt kell megjegyeznem a késés okát.>

A FR 3857-es járat akárcsak a msáik többi esti gép, Warszaw Chopin Airportra szállt le és oda busszal vitték át a népet. Minket kivéve, ugyanis a mi gépünk üresen fordult vissza. (nekérdezdmiért) Mindegy, maradunk, van net és jó a társaság. Olyan kedvesek voltak a reptéren, hogy hirtelen miniszoknyás anygalkák röpkedtek körülöttünk és csokit osztogattak. Megjelent vagy öt nagy tv csatorna, akik élőbe közvetítettek a kényszerállapotról. Mellesleg csak jeges a kifutópálya és nem tudják letakarítani...

És a most következő rész megtekintése erősen ajánlott!
(Play the video)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése