2013. szeptember 4., szerda

Első napok


Már megint innen.
a szoba jobb oldala az enyém
Újra Lengyelország, és újra a 476-oas Metropol EN vonat. Odafele Vácig 3 rendőr társaságában ültem majd rájöttem, hogy a rendőrvicceket okkal hívják rendőrvicceknek. Utána egy váci ember életútját hallgattam Kúty-ig, ahogy Új-Zélandon éltek a családjával. Igazából Párkánytól aludtam végig, de közben még beszélgettem is. Az út így hamar eltelt, és zökkenőmentesen leszálltam Varsóba, csomagokkal célba vettem a 109-es buszt és már 8-ra itt is voltam a kolimban. Vártam egy órát, hogy az adminisztráció kinyisson, és kaptam is szobát. Többszöri kopogásra sem sikerült kinyittatni, így a pótkulccsal próbálkoztam, amire már felkelt az illető. Bartek – Szia, én vagyok az új szobatársad! :D Ő kevésbé örült nekem, mert épp akkor keltettem és mivel éjszakás éppen, hogy elaludt. Bepakoltam meg visszaszereztem a dobozaimat bennük rengeteg kinccsel. Ilyenek, mint konyhai felszerelések, tusfürdő és mi-egyéb dolog, amitől egyből otthonosabban éreztem magam és nem volt avval gond, hogy beszerezzem őket.
            Kipakoltam, és nekiláttam a tanulásnak. Délután aludtam, de sokat nem sikerült, így végül este bevásároltam. Utána már nyugodtabb voltam, hogy mindenem megvan (még internet is), csak egy egészen pici dolog hiányzik.
ANNA! ÉS a többiek otthonról. És maga az OTTHON szó… :/
Olyan érzésem van, mint egy szenvedélybetegnek, akit hirtelen megfosztanak valamitől és jelentkeznek nála a megőrülés jelei. De ez mára szépen lassan csillapodik. Vagy nem. Olyan a hangulatom akárcsak az itteni időjárás. Egyik percben tűz a nap, a másikban esik 5 percet az eső. Közben tornádó erejű szél és 12 fok napi átlaghőmérséklet. Felhős/borús.

            Mindenesetre beállt a napi rutin, felkelek, tanulok 9től estig. 1-2 óránként szünet, és így napi 8 óra tanulás megvan. Közben főzök, eszek, és írok. Mást úgysem tudok, meg nem is akarok csak beszélgetni valakivel. Lévén, hogy a koli üres és nyári szállásként üzemel, nem ismerek senkit. A szobatársam 23-07-ig dolgozik és nappal alszik, de ha ébren is van akkor is csak lengyelül tudok vele beszélni.
            Vizsga pénteken, majd jövő hét csütörtökön. Addig is ennyi.

2 megjegyzés:

  1. 109-es busz? hmm... szóval a koleszből szép kilátás nyílik a felhőkarcolókra? :)

    VálaszTörlés